Regio OÜ
Riia 35, Tartu, 50410 Tartumaa
tel: 731 0122
e-mail: kaardid@regio.ee
registrikood: 12971967
KMK reg. number: EE101857877
Swedbank a/a EE462200221063646646    

  1. E-poe üldsätted
    1. Käesolevad Regio e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil pood.regio.ee asuval ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel.
    2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: Ostja) ja e-poe omaniku Regio OÜ (edaspidi: Müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega.
    3. Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    4. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada pood.regio.ee lehel. Kui Ostja esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
    5. Regio e-poes tellimust vormistades kinnitab Ostja, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.
  2. Hinnad
    1. Kõik e-poes näidatud hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
  3. Tooted
    1. Kui Ostja tellitud toode on läbi müüdud või ajutiselt otsa saanud, teavitatakse Ostjat sellest esimesel võimalusel.
    2. Tasutud tellimuse puuduva toote summa tagastatakse Ostjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.
  4. Tellimuse esitamine
    1. Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse Ostjana ilma sisselogimata.
    2. Ostja valib pood.regio.ee e-poest välja soovitud kaubad ning lisab ostukorvi.
    3. Ostja kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi.
    4. Ostja sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi, maksemeetodi ja nõustub müügitingimustega.
    5. Ostja tasub tellimuse eest e-poe maksekeskkonnas või pangaülekandega arve alusel.
    6. Kui Ostja tasub tellimuse eest maksekeskkonnas, tuleb pärast tellimuse eest tasumist vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.
    7. Tellimuse kättesaamise kohta saadab Müüja Ostja e-mailile kinnituse ja arve.
  5. Makseviisid
    1. E-poest tellitud kauba eest saab Ostja turvaliselt tasuda Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalinkide abil. Samuti on võimalik tasuda krediitkaardiga.
    2. Makse toimub väljaspool e-poodi teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.
    1. E-poest tellitud kauba eest on Ostjal võimalus tasuda ka Müüja poolt e-maili teel saadetud arve alusel. Panga maksekorralduse täitmisel tuleb märkida selgituse lahtrisse Ostjale saadetud arve number.
  6. Kohaletoimetamine
    1. Ostjal on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaat; Omniva kuller või saatmine postkontorisse.
      1. Eritellimusel valmivad seinakaardid toimetatakse kohale ainult Omniva kulleriga Eesti Vabariigi piires.
      2. Eritellimusel valmiva seinakaardi transpordi tasu Eesti Vabariigi piires sisaldub hinnas. Ülejäänud toodete puhul lisandub transpordi tasu ostukorvis.
    2. Ostetud kaubad jõuavad Ostja poolt valitud pakiautomaati 3 kuni 7 tööpäeva jooksul alates arve tasumisest. Eritellimusel valmivate kaartide ja toodete puhul tuleb Ostjal arvestada kuni 28 päeva pikkuse kohaletoimetamise ajaga. Kohaletoimetamise ajad kehtivad Eesti Vabariigi piires kättetoimetamisel.
    3. Tellimuse kohaletoimetamine Omniva, Itella Smartposti või DPD pakiautomaati:
      1. Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 3.00 € (hind sisaldab käibemaksu).
      2. Pärast tellimuse eest tasumist saadetakse kaup Ostja poolt valitud pakiautomaati.
      3. Tellimuse kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi.
      4. Müüja ei vastuta Ostjale tekkinud kahju eest, kui Müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup välja võetud.
      5. Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse kaup tagasi Müüjale. Ostjale saadetakse enne hoiutähtaja lõppu meeldetuletus SMS-teade.
    4. Tellimuse kohaletoimetamine Omniva kulleriga:
      1. Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 7.00 € (hind sisaldab käibemaksu).
      2. Pärast tellimuse eest tasumist saabub tellimus Ostja poolt valitud aadressile.
      3. Müüja teatab Ostjale kauba kohaletoimetamisest ühe päeva ette. Vajadusel lepitakse kohaletoomise aeg juba tellimuse esitamise järgselt Ostja ja Müüja vahel kokku. Ostja peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil tellimuse vastuvõtmise. Juhul, kui kuller Ostjaga telefoni teel kontakti ei saa, viiakse tellimus hoiule pakiautomaati või postkontorisse, millest teavitatakse Ostjat SMS-i teel.
      4. Postkontorisse ja pakiautomaati saab tellimusele järele minna 7 kalendripäeva jooksul.
      5. Suuremõõtmeliste ja eritellimusel valminud kaartide puhul tuleb Ostjal kulleri juuresolekul veenduda tellitud kauba seisukorras. Ilmnenud defektid tuleb fikseerida (näiteks pildistades) kulleri juuresolekul.
    5. Tellimuse kohaletoimetamine Eesti Posti postkontorisse:
      1. Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu 5.00 € (hind sisaldab käibemaksu).
      2. Pärast tellimuse eest tasumist saabub tellimus Ostja poolt valitud postkontorisse.
      3. Tellimuse kohalejõudmisest postkontorisse teavitatakse Ostjat SMS-teatega, mis sisaldab infot postkontori asukoha ja lahtiolekuaegade kohta.
      4. Postkontoris hoiustatakse saadetist 15 kalendripäeva. 
    6. Tellimine ja kohaletoimetamine välismaale:
      1. Müüja tooteid saab tellida ka välismaale.
      2. Tellimiseks tuleb lisada soovitud toode ostukorvi ning valida kohaletoimetamise viisiks “Rahvusvaheline transport”.
      3. Automaatselt arvet ei väljastata, Müüja võtab Ostjaga kahe tööpäeva jooksul e-maili teel ühendust ning täpsustab saatekulu. Saatekulu sobivuse korral väljastatakse Ostjale arve. 
  7. Tellimuse tühistamine
    1. Kui arvel näidatud maksetähtaja jooksul ei ole arve tasutud, siis tellimus tühistatakse.     
    2. Tellimuse võib tühistada ka Ostja ise, kirjutades vastavast soovist aadressile kaardid@regio.ee. Kindlasti tuleb juurde lisada Ostjale saadetud arve number. 
    3. Ostja võib soovi korral maksetähtaja osas Müüjalt pikendust küsida, misjärel lepitakse maksetähtaeg eraldi kokku.
  8. Kauba tagastamine    
    1. Internetipoest tellitud kauba ostmisel on Ostjal õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul.
    2. 14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene muudel viisidel ostu sooritamisele.
    3. Tagastamise soovist tuleb Müüjale teada anda e-posti teel aadressile kaardid@regio.ee või tööpäevadel ajavahemikus 09.00-17.00 telefonile +372 731 0122. 
    4.  Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja kahjustamata.
    5. Võimalikud tagastamisega seotud kulud (sh transpordikulud) kannab kuni 10 € ulatuses kauba tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
    6. Tagastamise viis ja võimalikud tagastamisega seotud kulud tuleb enne tagastamist Müüjaga kokku leppida.  
    7. Tehingust taganemise korral tagastab Müüja Ostjale ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest Müüjani. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt tasuti ostu eest.
  9. Toodete pildid
    1. Kõik e-poes olevad toodete pildid on illustratiivsed.
    2. Üldisemad elemendid (täpne värv, kirjade paigutus jms) võivad lõpptootel erineda.
    3. Kindlasti vastab pilt saadavale tootele sisu osas (seinakaartide puhul näiteks kaardiandmete tihedus, kaardi teemainfo jmt).
  10. Ostja isikuandmete töötlemine
    1. Ostja annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, e-posti aadress, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress)
    2. Müüja ei edasta Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud:
      1. makseteenust osutavale Maksekeskus AS-le ulatuses, mis on vajalik maksete teostamiseks;
      2. postiteenust pakkuvale ettevõttele ulatuses, mis on vajalik tellimuse Ostjale kohaletoimetamiseks.
    3. Müüja säilitab ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.
    4. Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui Ostja on selle jaoks andnud oma nõusoleku.
    5. Andmeside Ostja, pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs Ostja panga- ja krediitkaardi andmetele.
    6. Müüja töötleb Ostja isikuandmeid kooskõlas Müüja privaatsuspoliitikaga, mis on kättesaadav privaatsuspoliitika lehelt.
  11. Müügigarantii ja pretensioonide esitamine
    1. Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote Ostjale üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Ostja kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
    2. Ostja saab pretensiooni esitada võttes Müüjaga ühendust e-posti teel aadressil kaardid@regio.ee. Pretensioonil palume märkida Ostja nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus(ed) ja pretensiooni täpne kirjeldus ning lisada ostu tõendav dokument.
    3. Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
    4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
    5. Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametisse (http://www.ttja.ee), tarbijavaidluste komisjoni (https://komisjon.ee) ja/või enda elukohajärgse kohtu poole. Tarbijal on võimalik esitada kaebus ka veebipõhise ODR-platvormi kaudu (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
  12. Puudusega kauba korral on Ostjal õigus:
    1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
    2. Kaup Müüjale tagastada ning kogu tasutud summa tagasi saada juhul kui:
      1. Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
      2. parandamine ebaõnnestub,
      3. Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
      4. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
    3. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest juhul, kui:
      1. toote puuduse on põhjustanud vale kasutamine, lohakas hooldus või kui toode on remonditud mitte Müüja poolt;
      2. tootel ilmnevad mehhaanilised vigastused;
      3. rikke on põhjustanud ülepinge, vee- või tulekahju või muud tootjast mittesõltuvad asjaolud.