Blogi

Uus algus Regios – meie müügijuhi Kaspari mõtted esimestest kuudest Regios

Ruumiandmete müügijuht Kaspar Uba liitus Regio meeskonnaga 2025. aasta aprillis. Regio kui ettevõte oli talle juba varem silma jäänud – valdkond tundus mõnusalt ning kaasaegselt tehniline. Nüüd, neli kuud hiljem, võtab ta kokku oma esimesed kogemused ja mõtted. Tere tulemast Regio tiimi ning jätkuvalt põnevaid väljakutseid, Kaspar!

Kaspar ja Donny

2025. aasta aprillist olen osa Regio meeskonnast, töötades ruumiandmete müügijuhina. Kuigi olen siin olnud vaid neli kuud, on kogemus olnud ühtaegu väljakutseid pakkuv ja väga inspireeriv. Minu töö keskmes on ruumiandmete lahendused, mis aitavad klientidel teha paremaid otsuseid – olgu selleks täpsemad kaardid, aadressiandmed või muu geoinfo.

Regiosse jõudsin pärast pikki aastaid telemarketingi valdkonnas töötamist, otsides uut väljakutset. Kuigi mul puudus varasem kokkupuude geoinfo maailmaga, on Regio professionaalid andnud mulle kõik võimalused kiiresti teemadesse süvenemiseks. Juba esimestel päevadel tundsin, et see on koht, kus tehniline täpsus ja kliendikesksus käivad käsikäes. Eriti paelus mind kolleegide pealehakkamine ja oskus leida lahendusi keerukatele väljakutsetele, mis mulle kui uuele töötajale esmapilgul peaaegu võimatud tundusid.

Mind üllatas ka teadmine, et kaardirakendus, mida olen aastaid kasutanud punktist A punkti B jõudmiseks, tugineb Regio ruumiandmetele. Samuti olen nüüd Eestimaal ringi liikudes hakanud märkama Regio jalajälge kõikjal – näiteks kasvõi ilusate välikaartide näol. Olles kõrvalt näinud, kuidas mõni kaart samm-sammult valmib, võin öelda, et selle taga on tohutult hoolt ja vaeva. Iga pisimgi detail on kriitilise tähtsusega.

Minu töö on ühendada kliendid ja Regio teadmised. See tähendab, et kuulan ja mõistan klientide vajadusi, leian neile sobiva lahenduse ning hoolitsen selle eest, et see jõuaks nendeni õigel ajal ja õiges vormis. Seni olen saanud teha koostööd väga erinevate organisatsioonidega – alates e-poodidest kuni riigiasutusteni.

Üsna kiiresti sain aru, et ruumiandmed ei ole lihtsalt “punktid kaardil”. Iga aadress, tee või piirijoon on kellegi poolt hoolikalt kogutud, korrastatud ja ajakohastatud. See teadmine on muutnud ka minu enda vaadet kaartidele – nüüd näen iga andmerea taga väga palju tööd ja täpsust.

Kuigi meil on klientidele ka valmis lahendusi, on enamasti tegemist just konkreetse vajaduse järgi kohandatud teenustega. Seetõttu on väga oluline tihe koostöö tehnilise meeskonnaga – nemad annavad minu tööle tugeva vundamendi ja aitavad kliendilahendused ellu viia.

Regio puhul hindan väga siinse tiimi õhkkonda – lihtne on abi küsida ja ideid jagada. Inspireeriv on näha, kui pühendunud on inimesed oma tööle. Isegi kui valdkond tundub alguses tehniliselt keeruline, on võimalik kiiresti sisse elada ja palju juurde õppida.

Aegajalt käib minuga kontoris kaasas ka griffoon nimega Donny, kes on samuti kolleegide poolt omaks võetud ja vaata et poole kohaga meeskonnaliige juba. Kontorisse tuleb ta suurima heameelega ning, kui on aeg kodu poole liikuda, siis annab justkui märku, et tahaks olla kauem.

Olles eelnevas töökohas viimased 5 aastat peamiselt kodukontoris töötanud, olen avastanud enda jaoks, kui oluline on siiski käia ka kontoris. Füüsiline kohalolek ja vahetu kontakt aitavad meil üksteist paremini mõista ning vähendavad olulisel määral möödarääkimisi. Ühtlasi tugevdab kontoris töötamine suhteid kolleegide vahel, mis on eriti oluline olukordades, kus läheb vaja kiiret koostööd. Need esimesed kuud on kinnitanud, et olen õigel teel. Mulle meeldib, et saan oma töös ühendada suhtlemise, analüütilise mõtlemise ja pideva õppimise. Ruumiandmete maailm areneb kiiresti ning on rõõm sellega kaasas käia.

Kaspar ja Donny tööhoos